poniedziałek, 8 maja 2017

NaH

HeYyooOO!!

Jak WIeCie tO AndRZeJ LUbI BUnTowNicHki i ZapYtaLam Sie Naa BrOKaCikU CzY WartO Sie DLa Niego ZmieNIac...... OdpOwIEDziALY MI 2 OSobY! JedNa OSobA mi poWieDzIalA ZeBym PowIEdzIAla Do nIeGo PeWne SloWa..... Nie OGarNiAM iCh  xd ZNaCzY Sie Znam ZnacHeNiE slOW aLE ZdANia NIe xD I Sie USmiEchNElaM kIEdy To pRZeChyTAlam! I mOZe On TEz Sie usMIeChnIE i PowiE zE mam POcHUCie HumORu! 😄 (NauChyLam Sie DodAwAc Na BloGeRZe EmoTikony!)
NoA dRUGa OSobA NAPisaLa zeBym PowIEDziAla Ze Sie Buntuje PrzEcIW tEmU Ze Nie JEstEsmY W zwIazkU. I ja TAK PwIEm aLE zaAMiaASt ZwiAZku Powiem PrzYJaciOLmi Bo JeStem Zbyt NiesMIala Na tAKi3 WyZnanIE........ 😌 jEDNa osoBa naPISaLA Ze cHlOPacy Nie lUBia Byc  w FrieNDZone....AlE oN nie Wie Ze jA GO koHAm Wiec Chyba Nie bEdZIe WIEDZIAL zE JEST W FrienDzONe, cOnie? A po Jakims CHAsIe WyzNam Mu mILosC Bo mAM WiekASzA pEwNOsC zE friEnd MNie nIe WysMIeJeJ 😉
I na Tym ForUMcIO NApisALi zEbym Byla SobA i Nie zMIeniALa WygLADu na BUNtOFfNichK3 Wiec Tak Zrobie ^^

I DziSiAj sKOcZYl Si3 We3kEnd 😭😭😭😭

a JutRo mAM WyciEchKE ShOolnĄ w GooRyY!! CiesHe Sie 😁😁 Wiec JUTro nIe BedZie POSta TylKo PojuTrZe, Ale 2!!!! ^^

Za MiesIAc I 2 Dni  MAm UroDziNy!!! ^^  (ChyLI 10.06.2017 r.) BedE mIEc 13 Lat!!

BayOOo!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz